Hinduizmus és média a 21. században
2.840 Ft 2.415 Ft Kedvezmény: -425 Ft -15%
Menny.:db

Hinduizmus és média a 21. században

Kívánságlistára teszem
Elérhetőség: 13 db raktáron
Szerezhető hűségpontok:
25
Gyártó cikkszám: 9789636460792
2.840 Ft 2.415 Ft Kedvezmény: -425 Ft -15%
Menny.:db

Leírás

Szivák Júlia 2016-ban végzett az ELTE Indológia Tanszékén indológusként, 2021-ben pedig a Birmingham City Universityn doktorált média és kultúratudomány szakon. 2015 óta a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoportjának tagja, illetve 2022 óta a PPKE BTK Kínai Tanszékének egyetemi tanársegédje. Tudományos érdeklődésének középpontjában az indiai populáris kultúra és ennek társadalmi vetületei állnak. India 21. százada a nagy változások és gyors ütemű modernizáció jegyében zajlik, ami a társadalmat komoly dilemmák elé állítja a hagyományos értékrend és globalizációs hatások összeegyeztetésével kapcsolatban. Ez a fajta útkeresés különösen izgalmasan jelenik meg a média és populáris kultúra területén, ahol akár szimbolikus, akár egészen konkrét formában jelennek meg különböző érvrendszerek és hitvilágok, amelyek az indiai társadalom legszélesebb rétegeihez jutnak el. Jelen kötet a hinduizmusnak, India legnagyobb és politikai szempontból legjelentősebb vallásának megjelenését vizsgálja a média és populáris kultúra világában. A könyvben vizsgáljuk a hindu mitológia különböző alakjainak reprezentációit, a populáris kultúrának az indiai nemzeti önképre gyakorolt hatását, illetve a politikai hinduizmusnak a médiára gyakorolt hatását.

Paraméterek

EAN 9789636460792
Kiadó L'Harmattan Kiadó
Kötés puhatáblás
Nyelv magyar
Oldalszám 134
Szerző Szivák Júlia
Kiadás éve 2024

Hinduizmus - Világvallások

1.188 Ft 1.010 Ft
-15% -178 Ft
19 db raktáron
Kívánságlistára teszem

India bölcsessége

4.275 Ft 3.634 Ft
-15% -641 Ft
9 db raktáron
Kívánságlistára teszem

Vélemények

Erről a termékről még nem érkezett vélemény.
Írja meg véleményét!